Cumartesi, Eylül 09, 2006

WOMM alanında doktora mı yapmak istiyorsunuz?

Elimden geldiği kadar orijinal yazılar yazmaya, farklı yerlerden linklerle işi götürmemeye çalışsam da, iş yoğunluğu vs. üst üste gelince bazen kaçınılmaz oluyor. Gene de WOM/WOMM odaklı olmaya çalışıyorum. Umarım sorun yoktur.

Walter Carl (Northeastern Üniversitesi İletişim Çalışmaları Departmanı'nda Yar. Doç., aynı zamanda Ağızdan Ağıza Pazarlama Derneği'nin danışma kurulu üyesi) blogunda WOMM odaklı yazılar yazıyor. Aynı zamanda ilk WOMM dersini (ve blogunu) yaratan kişi.

Walter, son yazısında ona gelen bir soruyu cevaplamış: "Ağızdan ağıza pazarlamada doktora yapmak istiyorum, bu alanda doktora çalışması veya akademik araştırma yürüten kimler var?"

Ben de pazarlama doktorası yapıyorum, üstüne üstlük doktoramı da bu alanda yapmak istiyorum. Haliyle bu yazı çok ilgimi çekti.

Hiç yorum yok: