Cumartesi, Temmuz 29, 2006

Bu da ne?

Evet, nihayet internette benim de bir blog'um oldu, yaşasın :) Şu ana kadar sadece sevgili eşim ve (kısmen) çalışma arkadaşlarımın maruz kaldığı akademik maceralarım, buradan belki daha fazla bir kitleye ulaşır...
Adını bulmamız eşimle birlikte yarım saatimizi aldı, ama içimize sindi. Bence WOM bizce güzel bir isim oldu; çünkü 1: Ne amaçlandığını güzel anlatıyor, 2: Yarı İngilizce, yarı Türkçe, nitekim ben de öyle yazmayı düşünüyorum.
Bence WOMda işten güçten fırsat buldukça WOM'la ilgili okuduklarımı, netten bulduklarımı paylaşmak istiyorum. Rakiplerim arasına Seth Godin, Malcom Gladwell, Farketing gibi ünlüler de var. Hem kendime de bir iyiliğim dokunur belki, birikimimi burada toparlamış olurum.
WOM ne peki? WOM demek "word of mouth" demek. Tam Türkçesi -bildiğim kadarıyla- yok. Kulaktan kulağa, ağızdan ağıza gibi zorlamalar var. Ben WOM demeyi tercih ediyorum. WOMM, yani WOM marketing bu aralar en önemli ilgi alanlarımdan biri (hem akademik, hem de profesyonel olarak). Dolayısıyla habire WOM ve WOMM'la ilgili okuyup duruyorum. Bence WOM'da da okuduklarımı paylaşacağım, zaman içinde enteresan bir birikim olacak belki de. Hep birlikte göreceğiz... Şimdi en favori TV kanalım, Dizimax'e geçiyorum, izninizle...

Hiç yorum yok: