Çarşamba, Kasım 01, 2006

Viral animasyon ne kadar etkili olabilir?

MarketingMa: Marketing & Management 'tan Alper Akcan diyor ki

Ben Yeni Zelanda'lı bir güzele, votka markası 42 Below'a aşık oldum. Bir viral flash animasyondu beni aşık eden. Ama o viral animasyonu yapan beyindi asıl peşinde koştuğum. Bu aşk votkaya tutkun olduğum için veya ürünün tadını çok beğendiğim için değildi. Daha tatmadım bile. Eğer çok büyük bir kusuru yoksa (tadında), bu aşkın devam edeceği kesindi. Sonra sordum soruşturdum, tek aşık ben değilmişim. Dünyanın en büyüklerinden Bacardi, 42Below için 91.2 milyon USD teklif etmiş bile. Dolayısıyla, güzeli para ile kandırma şansım kalmadı. Aşkım platonik olarak da olsa devam edecek.

Hiç yorum yok: