Bugünkü Hürriyet İK'dan Gaye Güzelay'ın haberi, kaçıranlar için:
Ağızdan ağıza pazarlama dürüst olmazsa geri teper
Dave Balter, reklam sektöründe Word of Mouth Marketing yani ağızdan ağıza pazarlama kampanyalarıyla tanınan BzzAgent’in kurucusu ve CEO’su. Şirketinin amacı, konuşulmaya değer bir olay gerçekleştirmek, yani ağızdan ağıza pazarlamayı harekete geçirmek. MediaCat’in düzenlediği, 6 Mart’ta yapılacak Word of Mouth Marketing konferansında konuşmacı olan Balter’a, bu farklı reklam kampanyalarının nasıl yürütüldüğünü sorduk...
WOMM üzerine bir kitap
Konferans konuşmacılarından George Silverman’ın "Ağızdan Ağıza Pazarlama, WOMM’un 28 Sırrı" adlı kitabı MediaCat yayınlarından çıktı. Kitapta bir ağızdan ağıza kampanyasının başarılı olması için gerekenler şöyle sıralanıyor:
* Üstün bir ürününüz olmalı (ürün üstünlüğünüz yoksa yaratmalısınız).
* Pazarınızdaki önemli etkileyicilere ulaşmanın bir yolunu bulmalısınız.
* Ürününüzün ne kadar harika olduğuna şahit olan çok sayıda hevesli müşteriniz ya da size yardımcı olmaya hevesli bir uzman heyetiniz olmalı.
* Bir veya birden fazla çarpıcı hikayeniz bulunmalı.
* İnsanların ürününüzü doğrudan ve düşük riskle denemesinin bir yolunu bulmalısınız.
Pazar, Mart 04, 2007
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder