Geçtiğimiz Cumartesi, "İngiltere'de İnternet, reklam mecrası olarak radyo, açıkhava ve sinemayı geçmiş." yazmıştım.
Sadece İngiltere değil, ABD'de de İnternet almış başını gidiyor. Ad Age'deki habere göre 2006 yılında İnternet reklam cirosu %35 büyümüş, $16.9 milyar!
Pazar, Mayıs 27, 2007
Etiketler
ABD,
Advertising Age,
İnternet,
reklam
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
İnternet intefaktif ve kişiselliştirilebilen bir mecra olduğu için mass medyanın yerini alacak bir araçtır diyebilirim . Özellikle viral kampanyalar , web2.0 projeleri ve bloglar çok daha fazla gelişecek Konu ile ilgili pek çok örneği nedenwom.blogspot.com da da bulabilirsiniz .
Yorum Gönder