Advertising Age - Female-Arousal Market Heats Up'taki habere göre, Zestra isimli over-the-counter bir preparat, tam adıyla "Zestra Bayan Tahrik Sıvısı (Female Arousal Liquid)", Mayıs 2007'de ABD'de 10 milyon dolarlık bir kampanyayla 90 milyon bayana ulaşmayı hedefliyormuş.
Zestra'nın 30 sn'lik reklam spotu, göreceli olarak düşük medya ağırlığı olan lokal testlerde bile markanın satışlarını ciddi oranda artırmış.
Çok merak ediyorum bu 10 milyon dolarlık pastadan WOMM ne kadar pay alacak? WOM etkisi bu kategoride oldukça yüksek oluyor, eğer bir de ürün işe yarıyorsa satışlar ciddi patlayabilir.
Bakalım, göreceğiz. Google'dan yaptığım kısa araştırma, hali hazırda online ortamda ciddi bir Zestra gürültüsü olduğunu gösteriyor.
Pazartesi, Ocak 29, 2007
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder