Pazar, Şubat 18, 2007

Aman tanrım! THY'den kurumsal blog (galiba)



"Niye bir Garanti blogu, Arçelik blogu, Akbank blogu, Eti blogu yok mesela diye düşünmeden edemiyorum. Belki var, ama ben kaçırıyorum?" yazmıştım geçen hafta. O sırada var mıydım bilemiyorum, dün online check-in yaparken fark ettim, THY kurumsal blog açmış: Yolcunun Seyir Defteri. RSS feedi bile var. THY'i takdir ettim. Gel gelelim şu anda sadece 2 yazı var. Şöyle bir ibare olmasından mıdır acaba:

Göndereceğiniz metinler; gerekli editoryal işlemden geçtikten sonra, web sitemizin ‘Yolcunun Seyir Defteri’ adlı bölümünde yayınlanacaktır.

Kurumsal bloglarla ilgili Alper Akcan'ın da güzel bir yazısı var. "Eger kurumunuz son kullanicilar ile iç içe ise, onlarin görüslerinin önemine inaniyorsaniz ve gerçekten samimi olmanin gereklerini yerine getirebileceksiniz, sirket blogunuzu hemen açmalisiniz. Kurumsal blog demiyorum, çünkü bu isim blog tanimina biraz ters. Bu blog sayesinde sirketinizi kagit üzerinde bir tanim olmaktan kurtarabilir, ona bir insan kimligi kazandirabilirsiniz. " diyor Alper. Şimdi peki THY nasıl bir kimlik kazanmış oluyor?

Genel Müdür ve E-Ticaret başlıklı 2 blog daha var, ancak henüz "Bu sayfa yapım aşamasındadır". Keşke bitmeden önce koymasalardı...

Özetle, hoş bir başlangıç.

1 yorum:

deniz dedi ki...

Kurumsal blog deyince, kurumun çalışanlarının yazdığı blog olmlı abence. Turkcell'inki iyi mesela: http://blog.turkcell.com.tr