Pazar, Şubat 11, 2007

Gün gelecek, blogsuz şirket kalmayacak (mı acaba?)

Gaye Güzelay, bugünkü Hürriyet İK'da Gün gelecek, blogsuz şirket kalmayacak diyor. Bu konuyu çeşitli seferler yazmıştım blogumda. Kendi şirketi olan eşe-dosta blog açmalarını, bedavaya ciddi tanıtım yapabileceklerini defalarca söyledim.

Ancak sonuç alamadım. Nedenini araştırdığımda hep aynı mazeret karşıma çıktı: Yoğun tempodan ötürü düzenli yazı yazamayız, sonra blogumuz ne olur?

Doğru, düzenli yazı yazmak çok önemli. Ben de bu blogdan ve son aylardaki muhteşem (!) yazma frekansımdan ötürü bunu bizzat biliyorum. Ama istedikten sonra, niye olmasın? Uygun birine yazma görevi delege edildikten sonra hafta 2 yazı bile yeterli olabilir. Bu arada şunu da vurgulamak lazım, blog yazmak kolay değil. Evet, yazının kendisi belki ortalama yarım saatinizi alıyor olabilir, ama o yazı öncesinde okumaya ve düşünmeye ayrılan zamanı da işin içine kattığınızda süre epeyce artıyor.

Türkiye'den bildiğim tek şirket blogu, Alaaddin Adworks'e ait. Ne şaşırtıcı ki o da bir reklam ajansı :) Niye bir Garanti blogu, Arçelik blogu, Akbank blogu, Eti blogu yok mesela diye düşünmeden edemiyorum. Belki var, ama ben kaçırıyorum?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu konuya deginmeniz cok guzel olmus. Biz de Kanadam.com olarak sirketimizin web sitesinde blog'a yer vermeye karar verdik ve bu bolum cok kisa surede bize bekledigimiz avantajlari getirmeye basladi.

Ziyaretcilerimiz ile birebir iletisimde olabilmek ve bunu herkesin gorebilmesi cok faydali.

Bahsettiginiz gibi duzenli yazabilmek vakit alan bir olay, fakat su ana kadarki kisa deneyimimiz sonucunda buna degdigini dusunuyoruz. Basarilar.