Pazar, Şubat 11, 2007

Türkiye Türkiye duy sesimiz, işte bu, Fikir Liderleri'nin ayak sesleri!

Müjde, müjde! Tüm okurlara duyurulur:

Fikrimuhim.com açıldı. Acayip sosyalim, sözüm dinlenir diyen ağır abiler-ablalar, kısaca mahallenin "fikir liderleri" bir de internet kullanıyorlarsa fikri mühim olabilirler. Siteden alıntı yaparak açıklamaya çalışayım:

fikrimuhim.com Nedir?

fikrimuhim.com, tüketiciye üreticiyi etkileme şansı veren; ürün, hizmet ve reklamlara “ben de varım” diye haykırma olanağı tanıyan benzersiz bir platformdur. fikrimuhim.com ile fikirleriniz gazete ve televizyonlarda gördüğünüz iş adamları ve yöneticilere kadar gider, onlar tarafından mühimsenir. Artık, günlük yaşamda, kullandığınız ya da tecrübe sahibi olduğunuz ürün ve hizmetler hakkında yaptığınız konuşmalar uçup gitmek şöyle dursun, markaları yönlendirecek kadar güçlü hale gelecek. Şeffaflığı, dürüstlüğü ve interaktif iletişim özelliğiyle tüketiciye hakettiği bütün bu gücü sağlayan fikrimuhim.com, Türkiye’nin ilk WOMM (Word of Mouth Marketing – Ağızdan Ağıza Pazarlama) hareketidir.

Gücünü sözlerden alan bu pazarlama devrimine hoş geldiniz!

Yerli malı Tremor. Pratik uygulamaları merakla bekliyorum. Ben de hemen kayıt oldum bu arada. Yalnız kayıt olurken bazı sorulara dürüst cevap vermekte zorlandım, insan ne kadar az eşi dostu olduğunu anlayınca bir hoş olabilir...

P.S. "Copyrigt 2007" sanırım "Copyright 2007" olacak.

Hiç yorum yok: