"Pazar analizi - kilit konu - strateji - taktik - sonuç" basamaklarını içeren, Türkiye'den komple bir vaka çalışmasını bulabilmeniz çok zor-du. Bugüne kadar.
Ocak başında reklamcılık sektörünün duayenlerinden, aynı zamanda akademisyen (kendisinden ders almışlığım, hatta AA almışlığım vardır ve bununla gurur duyarım) Prof. Dr. Nükhet Vardar'ın son kitabı Marka Fotoğrafları Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları'ndan çıktı. Kitap, Haziran 2004-Aralık 2005 arasında Marketing Türkiye'de yayınlanan 17 vakayı içeriyor.
De Beers vakası da bunlardan biri. Viral pazarlama nedir, ne işe yarar öğrenmek isteyenelere birebir.
Nükhet Hanım, elinize sağlık...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder