Salı, Kasım 13, 2007

Facebook iş amaçlı kullanılabilir mi?

Reklam amaçlı değil de, iş amaçlı. Mesela satış temsilcilerinin bir arada olduğu bir grup olur, herkes orada fikrini, iyi uygulamaları, rakip aktivitelerini paylaşır. Bence olabilir. Hatta bir an önce denemeli.



Tom Davenport, ünlü yönetim gurusu, bu fikre kesinlikle karşı. İnsan sosyal ağını işle karıştırmak istemez diyor. Mantıklı.



Serena Software'in yaptığı gibi "Facebook Cumaları" yerine MarketingProfs'tan Paul Barsch'ın dediği gibi, eski usül telefonla aramak mı daha doğru?

1 yorum:

Burcu Tüzün dedi ki...

telefonla aramak konferans haline gelmiyorsa elbette daha bireysel bir ilgi getireceğinden karşıdaki kişiyi daha özel hissettirecektir. Ancak bazen grup olarak paylaşımların daha verimli olduğunu da biliyoruz. Hiç bir iletişim aracı diğerinin yerini tutamaz. Yerlerini karıştırmazsak sorun yok :)