Pazarlamaya harcayacak çok az kaynağa sahip KOBİ'ler için blog açmanın çok maliyet-etkin bir pazarlama programı (WOMM programı tabii ki) olduğunu düşünüyorum. Bazı önşartlar var tabii:
- Düzenli yazı yazacak biri(leri) olacak.
- Bu kişi, ilgili konu hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olacak.
- Bütün bunlar yapmak için vakit olacak.
Çoğu zaman, bu son maddeden dolayı blog işi gümlüyor. Kendi işi olan arkadaşlarıma, hatta eşime bile önerdim, gelen cevap hep aynıydı: "İyi fikir de kim yazacak?"
O kadar çok iyi projeyi, maalesef günlük işleri kovalamaktan dolayı hayata geçiremiyoruz.
Bloglarla ilgili Knowledge@Wharton'daki şu yazıyı tavsiye ederim. Blog okuyanlar niye okuyor kısmı güzel, ama enteresan olan kısmı blog okumayanların gerekçeleri.
Öyle ki Internet & kredibilite hala pek çok insan için, özellikle akademisyenler için zıt kutuplar. Ben WOMM ile ilgili yazılar yazıyorum. WOMM'la ilgili tecrübem ne kadar ki?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder