Cumartesi, Ekim 21, 2006

Live From NY'tan...

Özge Yılmaz'ı MediaCat'teki yazılarından tanıyorum. Kendi blogunda son yazısı Harvard Business Review'un geçen aylarda çıkan makalelerinde biriyle ilgili. Yazarlardan bir tanesi Türk, Dr. Tuba Üstüner.

WOM'u farklı bir açıdan, sosyal ağlar açısından tartışmışlar Tuba Hanım'la birlikte:

ÖY: Dünyada bu işi iyi yapan örnekler nelerdir?
TÜ: Dağınık networklerin iyi çalışmasına dair birçok örneği word of mouth başarılarında görebiliyoruz. Arkasında fazla bir promosyon desteği olmadığı halde çok iyi satan kitaplar, filmler var. Bunlar çok iyi satış yapıyorlar çünkü dağıtım dağınık networkler aracılığı ile yapılıyor. Bir insanın kontakları birbirinden ne kadar farklı nişe ait olursa, o kadar çabuk ve farklı insana ulaşabilir.

Son cümleyi beğendim. Alper Akcan'ın blogundaki haftanın alıntısıyla çok iyi örtüşüyor:

"Mass market has been replaced by a mass of niches."- Jeff Jarvis, consultant, BuzzMachine.com

Hiç yorum yok: