Pazar, Ağustos 13, 2006

J Burger/Kafeterya

Geçenlerde kısaca bahsetmiştim Türkiye'deki iyi (bence) WOMM uygulamalarından. Dün o iyi örneklerden birinde muhteşem bir yemek yedik eşimle. J Burger veya müdavimlerine göre Jumbo Burger'de. Çiftehavuzlar'da, Büyük Klüp'ün hemen karşısında. Yaz-kış, ne zaman gidersek gidelim dolu. Adı üstünde, burgerleri ile ünlü. Ama daha da önemlisi, gres yağına benzer, tatlı-tuzlu, sapsarı muhteşem sosu. Hem patates tavayla, hem de burgerlerle süper oluyor.

Beni J Burger'le eşim (o zamanlar çıkıyorduk :) ) tanıştırmıştı. Gelen SES genelllikle A/B, ama kesinlikle kokoş değil. Bira da var.

Hiç reklam yaptığını görmedim (düzenli olmasa da Time Out/İstanbul Life gibi dergileri takip ediyorum), gazetede hakkında çıkmış yazı okumadım. Sadece geçen sene az önce ismini verdiğim dergilerin birinde semt mekanı olarak kısa bir yazı çıktı. Ama ondan önce de çok kalabalıktı.

Peki bu başarı nasıl sağlanıyor? 1) İnsanlar yemek yerleri hakkında yorum yapmaya bayılıyorlar. 2) Ürün gerçekten güzel, hele hele meraklısı için harika. Kendimden biliyorum, en az 5-10 arkadaşıma "Ortadoğu ve Balkanlar'ın en güzel burgercisi" olarak lanse etmişliğim var...

Hiç yorum yok: