Pazar, Eylül 17, 2006

Aradan 2 hafta geçti ve WOMM gene Hürriyet İK'da!




Hürriyet İK'da çıkan WOMM haberinin üzerine tam 2 hafta sonra, Arzu Çakır gene WOMM konulu bir haber yaptı. Kısaca şöyle diyor Arzu Hanım:

Gönüllü pazarlamacılar sayesinde ürünlerini geniş tüketici kitlesine ulaştırmayı başaran ABD’liler, Türk markalarına ilham veriyor. İngilizce "word of mouth" adı verilen bu pazarlama yönteminin Türkçe’de genel kabul görmüş bir adı henüz yok. İnternette hangi ismin verilmesi gerektiği yolunda tartışmalar var. Ama bir yandan da bu pazarlama yöntemi konusunda bazı denemeler yapılıyor.

Sağolsun, yazısında benim mailime de yer vermiş. Mutlu oldum, teşekkürler.

Hiç yorum yok: