Çarşamba, Eylül 13, 2006

OKALİP

Bu aralar yoğunluktan yazmaya pek fırsatım olmuyor, kusura bakmayın.

Bir arkadaşımın ortaklarıyla beraber açtığı OKALİP'ten bahsetmek istiyorum. Arkadaşım, tanıdıklarına (ben de dahil) şöyle bir mail attı:

Sevgili dostlar,

XXX'den ayrıldıktan sonra birkaç ortak bir araya gelerek Okalip Toplantı Hizmetleri’ni kurduk.

İş ve eğitim toplantıları için keyifli bir ortam yaratmak amacıyla açtığımız Mecidiyeköy’deki toplantı merkezimizde çeşitli şekil ve kapasitede 14 toplantı salonumuz bulunuyor.

Sizlere yolladığım “Toplantı Keyfi” konulu tanıtım e-mail’ini çevrenize iletirseniz çok sevinirim. Yeni açıldık, tanıtıma çoooooooook ihtiyacımız var...


Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim...

Nasıl fikir? Çok basit, herkes maili eşine/dostuna yollasa? Yollar mı, "bana ne fayda sağlıyor" (WIIFM-what's in it for me) kısmı biraz daha kuvvetli olsa viral pazarlamaya çok güzel bir örnek olurdu. Ama bu haliyle bile epey iş yapar diyorum.

Biz de geçenlerde Okalip'i test ettik, onayladık. Hakikaten toplantımız çok zevkli geçti. Benim bizzat tecrübe ettiğim hoşluklar: aromalı filtre kahve (devamlı), süper tatlı & tuzlular (standart olan tatsız tutsuzlardan değil), ideal sıcaklıkta toplantı odaları, her yerde kablosuz internet, yarı-acik ve lezzetli öğle yemeği... Çok merak etmeme rağmen tüm atraksiyonları göremedim, onları da en kısa zamanda göreceğim inşallah.

Şöyle diyor tanıtım yazısı:

Toplantılar keyifli olur muymuş demeyin!
Siz nasıl isterseniz öyle olur!

İsterseniz ferahlatıcı tropikal ada dekorunda neşeli bir toplantı,
isterseniz film seti dekorunda film gibi toplantı...

Toplantı aralarında “Beyin Arındırma Merkezi” – BAM!’a gelin,
Minyatür futbol, langırt, atari... Ekibinizi kurun, oynayın.

Kazananlar hamakta dinlensin, DVD seyretsin,
kaybedenler sizi izlesin...

2 yorum:

alper dedi ki...

Cok tesekkurler sevgili Murat, yazdigin herseye katiliyorum

Lanla dedi ki...

Çok doğru .. paylaşım için teşekkürler. Kodus !