Çarşamba, Eylül 27, 2006

Sprkle vs. Tremor


Bu aralar iş temposundan kafamı kaldıramadığım için yazı da yazamıyorum. Bir sürü güzel şey okudum üstelik.

En başta Hürriyet İK geliyor. WOMM'la ilgili, kısa da olsa, bir yazı çıktı geçen pazara. Neyse, inşallah onu başka bir yazıda yazacağım.

Bugün Sprkle'dan bahsetmek istedim. Onur Bey sağolsun, bana hoş bir mail atmış ve hizmetlerinden bahsetmiş:

...Sprkle, yalnızca kulaktan kulağa pazarlama üzerine yoğunlaşmış, Türkiye'deki ilk pazarlama ajansıdır. Öncelikli olarak 13-19 yaş gençlere hitap eden şirketler ve sanatçılar için, kulaktan kulağa pazarlama programları hazırlayan Sprkle, şu anda www.sprkle.net üzerinden 13-19 yaş arası gençlerin üye olarak kaydını yapmaktadır. Bu kitleyle çift yönlü ve her zamankinden daha güçlü bir iletişim içinde olmak isteyen çeşitli şirketler ile yaptığımız görüşmeler devam etmektedir, önümüzdeki haftalarda müşterilerimiz için hazırladığımız çeşitli programları uygulamaya koyacağız.

Sprkle da kulaktan kulağa pazarlama demeye devam ediyor. Bu tartışma daha sürecek, orası kesin. Neyse, konu o değil, bu mailin üstüne ben de Internet sitelerine tıkladım.


Tremor'la benzerlik dikkatimi çekti. Gene de projelerini merakla izleyeceğim.


Hiç yorum yok: